Powered By Blogger

söndag 4 december 2011

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

1.Jag träffar fortfarande pojken som en gång förändrade mitt liv och rockade hela min värld.

2.Min morfar har alltid varit min käraste familjemedlem,han står mig närmast av alla.

3.I hemlighet drömmer jag om min alldeles egna lilla bebis(a)

4.Jag älskar att baka!Det är något av det bästa jag vet,har även blivit min terapi när jag är ledsen,för att jag vet att det aldrig sviker,det bli alltid lika gott.Och jag ska utbilda mig till konditor om 1,5 år.

5.Jag är väldigt försiktig för vad jag ger mig in på när det handlar om killar&förhållanden,minsta lilla fel vänder jag ryggen till.(mitt ex visade sig vara någon helt annan än den jag blev kär i)

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar