Powered By Blogger

torsdag 1 december 2011

Norrtälje tätort

Första december idag,vilket betyder att man får öppna första luckan på kalendern:D
Det har vi gjort både i skolan&på fritis:) De e så roligt att se hur glada barnen blir när de öppnar och får något(: De värsta är att jag blir lika glad;)
Har haft en skön dag iaf,kom dit lite före 10,sen räknade de matte,så roligt att se när de förstår vad de ska göra och när de blir glada när de har gjort rätt:D
Sen på fritis så gick jag och Kippe till isen och åkta skridskor med några av barnen,väldigt roligt!Dock fick man ont i fötterna ganska direkt när man inte är van att åka så ofta,änu läskigare var det när dom höll på körde omkring på en haha!
Och gud vad läskigt det var att se när de ramlade och nästan slo skridskorna i någon annans ben lr dylikt!Det tänkte man aldrig på när man själv var liten!Men nu måste jag säga att det är det läskigaste som finns med skridskor!
Skönt att stänga måste jag säga,var två barn kvar mellan halv 6 o 6,satt o spelade lite spel och åt någon macka:)

När jag slutade så for jag hem och bytte om och sen ut o gå med Fredde,vi gick i 1 en timme:p Vi skulle testa lite nya vägar hehe,när vi kom fram genom en tunnel som jag trodde var coop nära tunneln så såg vi norrtälje tätorts skylt efter en stund haha,så vi har gått ända ut till landet ikväll;)
Vi var duktiga iaf!Och skönt var det:)
När vi väl kom in till riktiga norrtälje igen så följde jag me hem till Fredde,där sjöng vi lite singstar sen gick vill till V och så tog vi Vs mammas bil upp ti flygis,där vi handlade:)
"Storhandlade" för bara 443kr;) Det är då inte varje dag jag lägger ut så mycket pengar..tror att jag har lagt ut så mycket pengar en gång förut när jag har handlat,jag storhandlar ju mest när mamma lr pappa är här och då brukar ju de stå för allt:p bortskämd?bara lite(a)
Köpte iaf massa shakes,två julblommor och lite annat:) Allt jag köpte var iaf nyttigt :)
Ska lägga upp bilder på mina vackra blommor imorgon! När jag har gjort det lite änu mysigare här (lite mer uppstädat på borden) hihi.

Imorgon öppnar jag,galet kul..börjar halv 7,vilket betyder att jag får stiga upp klockan 6:p
Nåja man överlever väl,slutar vid 1 sen så det ska bli skönt,speciellt när det är fredag o allt:)
Vad jag ska göra i helgen är däremot en lite större fråga,antingen ska jag vara med Michelle,lr så ska jag fara till ikea och gränby med Verro,Fredde&Linnea... Saken är bara den att jag får pengar imorgon (studie &bostadsbidrag) Vilket är ca 4000kr,och så kanske det inte är så bra att fara och shoppa direkt hehe,har en känsla av att det kan gå lite pengar då:/ Och pappa kommer ju faktiskt nästa helg och då ska vi och shoppa,så de sku va smart av mig att vänta!
Nåja vi får se imorgon:)
Nu nassa kisskiss
I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar