Powered By Blogger

söndag 4 december 2011

today

Såklart så hittade min mor en hel del grejer på marknaden,som vanligt haha.
Fick med henne därifrån till slut iaf:)
Träffade även ett av "mina barn" på marknaden,ett av mina favorit barn hihi.
Efter det gick vi till kryddan och köpte ostnötter,vadå beroende?Nåja bättre än godis!
Sen blev det rusta för en hel massa småprylar:D och jag köpte faktiskt nästan bara saker som kostade 10kr:)) jag gillar rusta.
Grind grillen blev nästa stopp,där vi satte oss och ät middag lr ja jag åt väl mer lr mindre frukost:p
gott var det iaf!
När vi kom hem kikade vi på film och nu ligger mammis i min soffa och sover,och jag uppdaterar lite här:)
Fick även nåt ryck och måsta testa laga tvålar,(köpte något tvål kit i lördas) Det gick sådär..hehe men nåja men måste ju öva för att bli bättre, övning ger färdighet!
Så här såg mina fingrar ut när jag var klar;)
Syns inte så jätte bra men helt blåa och röda,dock bara två fingrar,men tur de för de går inte ens att tvätta bort:(
Fast värre saker har väl hänt:D

Nu har jag just tagit mina nya typ lugnande tabletter,sånna som ska göra så att kroppen blir helt trött osv så att man somnar,så hoppas på massa sömn inatt !
Får skjuts av mammis imorgon bitti på jobb,underbart!!!!
Nu nassa

I love you because you are different
Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar