Powered By Blogger

söndag 11 december 2011

It sucks to be me right now.

Har nog lagt ner den där listan om dag nr 1,2,3,4 osvosv.
Känner att jag inte orkar med den just nu,efter som att mitt liv rasar bit för bit.
Hur stark jag än försöker vara,så är allt jag velat göra sen i torsdags då telefonen ringde är att gråta,skrika av ilska,slita av mig allt hår och bara kunna vrida tillbaks tiden,ha krafter som helar.

Jag skulle göra allt,precis vad som helst för att slippa ta livet av min stora kärlek.
Jag skulle göra allt för att göra honom frisk,allt för att få se den där härliga glöden i hans ögon igen.

Och jag ska bara vara stark och fara på jobb varje morgon som om ingenting är fel?

Jag tror aldrig att mitt hjärta har varit så högt upp i halsen som det var i torsdags när jag fick veta att det är nu den sista nedräkningen börjar,när jag ska bestämma var jag vill begrava honom.
Plötsligt blir allting så mycket mer verkligt,även om man har vetat att det kommer hända,så har det aldrig känts så verkligt.

Jag vet att det är för hans eget bästa,men det är då inte ens lite för mitt eget bästa.
Jag skulle vilja ta tillbaka allt dumt jag har gjort i mitt liv,för att inte behöva bli bestraffad såhär hårt.

De har aldrig känt så verkligt förut,för att jag har skjutit tanken åt sidan och inte tänkt på det,nu kan jag inte göra det längre,för det är NU det händer.
Det är några få dagar lr veckor vi pratar om,och jag vill vara vid hans sida varje vaken sekund,men inte ens de får jag.

Jag kommer aldrig förstå att han verkligen är borta fören jag ser honom falla med egna ögon,men klarar jag av det?
Vill jag att jag ska vara den sista människan han ser fören han dör,vill jag att han ska veta att jag går me på att hans liv tas ifrån honom?
Men jag vill inte heller ge honom till en främmande människa,jag vill att han ska känna sig trygg ända in tills sista minut.

Här sitter jag 3 timmar ifrån dig,och måste far på jobb på dagarna och klistra på ett leende på läpparna.
Jag ville ha dig vid min sida hela livet,jag ville dela så mycket med dig.Jag vill inte att de här ska vara slutet,jag vill kunna ge dig så mycket mer,så många fler år.Du har inte varit annat än god mot mig,och nu ska du tas ifrån mig,och ditt liv tas ifrån dig.Jag förstår inte.


I love you because you are different
Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar