Powered By Blogger

fredag 30 december 2011

orättvisa och opeppad

god mitt i natten?
jag ville bara säga att jag tycker att de här livet är väldigt orättvist.
och att på nyårsafton tänker jag vara äckligt full och försöka förträngs verkligheten för en kväll.Kan inte skjuta upp detta längre,kan inte tänka på annat och glömma för stunden.

5/1-12 är ett satt datum,det är datumet som är alldeles för snart för både min och din del,men ändå försöker jag att vara stark för din skull.
Min kärlek till dig är starkare än en människas begär på luft när syret är slut.
Jag önskar att du inte behövde lämna mig redan,för jag behöver dig änu!

I will never let you fall,
i'll stand up whit you forever,
i'll be there for you through it all,
even if saving you sends me to heaven.

vad jag önskar att jag kunde ge dig en del av mig så att du kunde överleva,jag hatar att världen inte funkar så,jag skulle göra allt i min makt för att ha dig kvar i livet,men när jag har testat allt då? när det inte finns något mer att göra,vad gör jag då?
jag vill inte det här!!! vad har jag gjort för att förtjäna denna smärta? har inte jag varit med om tillräckligt mycket skit redan?

Änglar är så,
att de måste åka hem till skut,
änglar är så,
att de hjälper tills vi hittat ut,
änglar är så.

Nu Åke Olof Mattsson överlämnar jag nästan hela mitt hjärta till dig,och litar på att du tar väl hand om det.Jag vet att det finns mycket gott i ditt hjärta också,jag har alltid trott att du var en god människa.Och jag ångrar att jag aldrig tog modet till mig o for och hälsade på dig fören det var försent.Men jag vet att du kommer ta hand om min lilla pojke åt mig tills jag kommer upp till er.
Efter som att jag aldrig fick chansen att vara en del av din värld så vill jag ge dig chansen att uppleva den största delen av minn värld.Jag kommer alltid klandra anders wiklöf för din död,och för att jag aldrig fick träffa dig,de är hemskt hur människor gör för att få lite makt.


jag älskar dig,så ta hand om dig själv och min pojke,vi ses i himelen dag,jag glömmer er aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar