Powered By Blogger

torsdag 1 december 2011

taggad för fotboll? JO!

Godmorgon!
Igår under promenaden så började jag och Fredde prata om hur mycket vi saknade fotbollen,och min pappa har ju pratat med bkvs tränare förut om att jag ville börja,men jag har aldrig riktigt kommit mig iväg.
Men när jag berättade för Fredde om det så vart hon jätte taggad,så nu e vi jätte taggade tillsammans och ska nästa onsdag fara och test träna med bkv norrtälje:D
Spännande!:D
Tränaren sa att vi var varmt välkommna och tyckte att det skulle bli roligt:))
Kan inte bli mycket bättre:)

Nä nu ska jag börja dra mig på jobb i den här kylan och blåsten..Idag ska jag följa med fritids och skrinna,får se hur det slutar:o var ett tag sen.
När jag kommer hem vid ca kvar i 7? så ska jag och Fredde ut och promenera igen,taggade till tusen att få upp konditionen haha!
Nä nu ska skorna på!:)

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar