Powered By Blogger

söndag 4 december 2011

Justjust (:

Har städat lite på vardagsrums bordet :)
Där har ni även min nya julblomma (som egentligen är en julstjärna)

Lite saker jag köpte i Fredags och igår
Köpte till och med en "handväska" ,Bara för att den var rätt stor så jag tänkte att den kan jag ha att packa saker i också,tex nära jag far till Åland,Så sku jag slippa bära omkring på en stor bag :p
+att den där väskan kanske är lite snyggare än min/min pappas bag.

Tröjan längst till höger har redan blivit min favorit!Den e helt underbart mysig och varm och mmm jag e kär i den :)

1kg hästgodis köpte jag också,kostade 29kr så jag kände att varför inte! Det ska tydligen vara bra för tänderna också så ja:) Och jag känner att efter som att min häst redan ser ut som ett dräktigt sto så gör de väl inget om han får lite mera att lägga på sig:)
Nej men han förtjänar att ha en bra sista tid och bli mycket bortskämd!!!

Vattenflaska köpte jag också efter som att jag som sagt ska och test träna med bkv på onsdag:D
Nervös:)

Lite ljus o grejer på bordet:)

p.s Har ju även måsta städat lite extra idag efter som att min mor kommer om 2 timmar:)


I love you because you are different
Rebecka



Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar