Powered By Blogger

torsdag 22 december 2011

tjohej?

Hejsan ,känner att jag inte har uppdaterat på ja evigheter?
Jag har varken haft ork,tid eller lust.
Har hänt alldeles för mycket saker samtidigt,och det har inte vara härliga saker. När de är dåligt med de 2 st som man älskar mest i hela världen,så känns inte allt så kul:p

En vecka efter att jag fått reda på att jag verkligen måste avliva min häst så åker min morfar in på sjukhus.
Då är man inget annat än livrädd !Och vill vara var som helst förutom i sina egna skor.
Han fick en mindre hjärtinfarkt,han är även rökt hela livet nästan och försöker nu sluta,så han kropp pallar inte riktigt de.
Så ni kan tänka er att jag har varit livrädd för att förlora båda de som jag älskar mest.
Men efter mycket om o men och många värdelösa dagar på ålands sjukhus så fick han äntligen komma till uppsala där de gjorde en ballongsprängning på honom.
Och i onsdags kom han hem till holmen igen, nu är han pigg glad och alert som vanligt :D
Så det känns åtminstone lite bättre i mitt liv:)
Dock är det fortfarande väldigt svårt att leva med att jag måste ta bort min älskade.
Men jag vet att de måste göras,och det kommer inte bli lättare ju längre jag dröjer ut på det.
Fast jag inte alls skulle vilja vara med om hans sista dag i livet.

Men vad är det man säger?
Släpp den du älskar fri?
Eller något liknande:p

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar