Powered By Blogger

lördag 26 november 2011

close,good,and happy

Med allt ont kommer alltid något gott?
Jag vill tro det men jag vågar inte? För det här är säkert det dummaste jag har gjort?Men vad säger man?
Vad kan jag mer säga?
Jag har ingen aning om vad det här är,men vad jag vet är att det gör mig glad.
Och glädje ger jag guld för just nu.



Och jag tror aldrig att jag har velat att det sku vara någon annan heller.
Efter dessa år av tystnad,så är det som att det inte skulle varit tyst i ens en dag?Men vad jag älskar att det inte finns någon pinsamhet inblandat i det hela,och inget jäkla drama!
Så att detta är precis vad jag behöver.
Jag ångrar inget utav de här,och folk som tycker jag gör fel,they know my namn not my story!

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar