Powered By Blogger

måndag 28 november 2011

Igår var jag till V&F en sväng fören jag gick hem,vi spelade buzz,något jag aldrig har spelat förut!Men det var rätt roligt.
Jag måsta stanna till där en sväng på vägen hem pga att jag knappt kunde stå på mina fötter:s jobbigare var det att gå hem sen,gick och haltade hela vägen haha galet uderbart!
Så idag har jag luggit hemma i sängen hela dan,de lilla jag måste gå så trippar jag omkring på tå här hemma.
Inte så jätte roligt,men vad tusan gör man?kommer inte på något bättre än att vila fötterna?
Nåja har ätit världens bästa sundspirog idag &druckit en väldigt god saft!
Underbart!
Har aven kollat på massa avsnitt av förhäxad,klar med första säsongen nu!
Har även kikat på en massa julklappar,även beställt lite :)
Det svåraste är vad jag ska köpa till morfar,efter som att det är viktigast så är det även svårast!

Finns så mycket jag borde göra..men just nu har jag inte krafter till något..
Har iaf fått i mig en hel massa saft idag,viket är någorlunda bra efter som att man behöver massa vätska för att leva och må bra:)
Vi kan ju alltid låsas att jag bryr mig;)
Nä nu kolla lite till på förhäxad och sen ha ett fotbad,sen sängen och efter det får vi se om jag är i skick för att gå till alla 6åringar eller inte.

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar