Powered By Blogger

onsdag 30 november 2011

Dag 2: En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning.


Om jag måste välja en?Så tror jag att det blir Ninni,efter som att jag har känt henne längst!
De finns många som vet mycket om mig! Men måste jag välja en så får det bli denna brud.
Vi har känt varandra i ja jag vet inte hur många år,har vart nära vänner ända sen vi lärde känna varandra,vi har alltid varit som systrar.
Och ja hon vet det mesta om mig,tror inte att det finns något hon inte vet:o
Och det bästa är att hon är en sån vän som,när man varit ifrån varandra länge och sen ses,så är allt precis lika dant som om vi skulle ses varje dag!
Det är vad jag älskar med alla mina vänner!
Och ni alla är grymma det vet ni!

Josephine&Madeleine var inte långt ifrån att veta mest heller,men efter som att jag har känt Ninni längst så fick det bli henne:)

Föresten så har kan ni ju alltid kika in på http://idacorinne.devote.se/ om ni känner för att veta mer om Ninni.Ibland är uppdateringen där lite trög,men ibland är den riktigt bra:))

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar