Powered By Blogger

onsdag 2 november 2011

Hammarland!

Morning(:
Nu har jag stigit upp,klätt på mig,ätit frukost (vilket jag aldrig gör) och nu sitter jag här och väntar på min farmor och farfar som skulle hämta mig efter en halv timme:s nu har det snart gått en timme vilket betyder att jag kunde sovit en halvtimme till haha:)
Ska iaf dra ut till det nya huset idag och kika på det,tak o väggar finns det ju iaf hittills, ser redan ut som ett drömhus,så jag vet inte m jag vågar veta hur det ser ut när det är klart:o
Då kommer jag att leva en dröm och bosätta mig där kan jag ju bara berätta! Kan inte bli mycket bättre,utsikt mot vattnet och stora långa fönster på sidan mot vattnet.
Det måste vara roligt att ha pengar !
Kanske kommer upp någon bild sen(:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar