Powered By Blogger

fredag 4 november 2011

God kväll/natt.
Nu känner jag för att skriva av mig lite,har en av de där jobbiga nätterna nu igen..
Natten är alltid det jobbigaste,det är då det kommer en skvätt tårar och en hel del text.

Känslan av rädsla gillar jag inte,det är inte ofta jag är rätt,sen finns det flera olika sidor av rädsla!
Jag gillar inte rädslan av att förlora det du lever för,rädslan för att tappa hoppet om att det aldrig kommer bli bättre,rädslan om att detta är slutet,att det kan ta slut vilken minut som helst.
Att ett liv kan vara över inom 2 minuter,fast det kanske inte ens är nödvändigt?
It sucks to be me right now!
Sånna här nätter hade jag gjort allt för att ha någon som kramar om mig,tvingar mig tillbaks till sängen,lugnar mig och säger att allt kommer att bli bra.
Fast o andra sidan klarar jag mig så väldans bra själv,och jag vill faktiskt inte ha ett förhållande.
Jag vill inte ens behöva tänka på det,för allt jag vill är att min stora kärlek ska bli bra.
Jag är en rätt stark människa,jag försöker så gott det går just nu att tänka på annat,vara med mina vänner och ha roligt och lämna det bakom mig för stunden. Men jag vet inte vad jag gör om jag förlorar dig,jag vet inte hur jag skulle kunna hålla mig på benen,sköta skolan,sköta min hälsa osv.
För om du lämnar mig kommer jag att gråta mig själv till söms på nätterna,jag kommer sabba skolan helt,jag kommer förmodligen inte ens äta.

Det är tanken som är det jobbigaste!
Det jobbigaste är att om det bara skulle vara en tanke och inget mer så skulle det vara just fine,men denna tanke kan bli verklighet när som helst och jag vill inte förlora mitt livs kärlek.
Jag vill vara där du är,jag vill spendera varje vaken minut med dig,men det skulle inte hjälpa,för varje gång jag är med dig faller jag bara mer o mer för dig,min kärlek växer o växer för varje litet framsteg vi gör,för varje ögonblick.

Jag vill att du ska prata och berätta vad du känner,hur du känner och hur du vill ha det!
För jag vill inte ta ett beslut om ditt liv utan dig.
Jag vill inte ta fel beslut,och jag vill ha dig vid min sida resten av mitt liv,för det är du som har tagit mig hit,det är du som har gjort mig till den jag är.
Och jag vill älska dig dag och natt för det i en hel evighet,jag vill ha dig i en evighet,jag vill att du ska vara min i en hel evighet.
Jag vill känna frihet med dig,jag vill flyga bland molnen med dig,dit du alltid tar mig.

Kanske jag utåt är den där tjejen som alltid skrattar och ler bland folk,men detta är det jobbigaste jag någonsin har gått igenom,men kanske jag bara inte vill visa folk min svaga punkt,för att vet folk vad min svaga punkt är så kan de såra mig något så hemskt.
Och jag vill inte ge vem som helt chansen till att göra det.

Nä nu måste jag torka mina tårar och försöka få lite sömn,för att åter iden kunna vara en glad tjej:)
Förövrig så hoppas jag på att bara träffa trevligt folk imorgon:)
Im at least going out whit a smile in my face(:

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar