Powered By Blogger

onsdag 16 november 2011

Godmorgon,först vill jag tacka josse,sarah,jessica,michelle,emilia och marcus för gårdagen,kvällen och nattens händelser:) Det var awesome,och jag kommer sakna ihjäl mig efter josse..nu är hon påväg till usa:( men hon ska få uppleva en massa saker,och lite saker åt mig me;) Det är ju en grym chans för henne att upptäcka nya saker i ett nytt land,tror att hon kommer att älska det och arr hon kommer ha världens bästa tid där!
Men damn you om du glömmer bort mig!:)

Nåja,gårdags allting gjorde nog bra för mig också!Imorgon kommer dagen jag verkligen fasar..Och det hade varit toppen att ha josse vis min sida då,men ibland blir inte allt som man vill:) Jag får klara mig själv och stå på egna ben,om jag ens kan stå när det är klart...

Nä nu skola sen stallet,blir där över natten föra att tidigt kunna far till kliniken.

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar