Powered By Blogger

fredag 11 november 2011

Jag älskar dig av hela mitt hjärta,men håller mitt hjärta för detta?

http://www.youtube.com/watch?v=rq8N5aqeaHc

Allt jag lyssnar på om dagarna,jag vet inte vad jag ska säga,jag vet inte vad jag ska göra.
Vet inte vart jag ska ta vägen.
Och varje gång jag ser bilder på dig får jag dåligt samvete över mitt beslut,för jag ser lyckan i dina ögon,den lyckan har slocknat nu.
Jag bara måste släppa taget?Jag vill gråta,jag bryter ihop,jag vet helt enkelt inte vart jag ska ta vägen.

Ikväll tänker jag vara med några vänner,umgås dricka lite chilla och bara försöka glömma mitt riktigt liv och mina riktiga bekymmer, vet inte vad jag skulle göra utan mina vänner...
Vet inte vart jag ska ta vägen när jos är i usa heller,för det är då det kommer hända...Och vem ringer jag då mitt i nätterna och storbölar?


I love you because you are different
Rebecka

1 kommentar:

  1. du får alltid ringa mej becka, finns här för dej även fast kostnaderna skulle bli extrema mellan swe och fin <3 / madddde

    SvaraRadera