Powered By Blogger

måndag 28 november 2011

Josephine Fellman

Jag saknar denna tjej som tydligen inte ville vara med på bild den där dagen hihi(:


















Jag vill höra allt om hennes dagar,och skvaller om alla killar hon träffar;)
Helst av allt vill jag sku såklart vara där med henne och uppleva allt med henne,men nu är det hon som har chansen till att uppleva saker så god damit om hon inte ser till att uppleva lite för mig också:D
Men ändå kan jag inte vänta mera på att hon ska komma hem!
Jag vill ju såklart att hon ska få uppleva massa saker,men det är ju aldrig förbjudet att sakna någon:)

Men det måste jag säga dig josephine,det är väldigt tomt utan dig,det är inte alls samma sak.
Vi saknar dig här i sverige!:)

Men ha det så fortsatt bra och kom ihåg att uppleva lite saker för mig också:D

Josephine är då min kompis som är i USA på praktik ända fram till jul,och ni kan tänka er att man är lite avundsjuk,men hon uppdaterar sin blogg varje dag och skriver om sina äventyr!
Är ni också intresserade av att läsa kan ni ju alltid kika in på.


Hon blir nog överlycklig av fler besökare,samtidigt får ni chansen att se endel av USA:) och höra massor om det:)

Bee back soon Jos,we all miss you and love you!

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar