Powered By Blogger

tisdag 8 november 2011

terapi!

Jag har lite baknings terapi ikväll! Behöver slappna av lite,har typ alla skolårs viktigaste presentation imorgon och den är inte ens nästan klar..Men jag blir så stressad + att power point inte vill vara min vän ikväll:/
Så det går inte alls bra... På tal om baknings terapi,så skulle jag verkligen bara vilja hoppa av skolan och gå konditors utbildningen nu ist för om två år..Nåja men det är lika bra nu att vänta och få de här klart. Se om jag får 4.500 euro eller inte,skulle få de så har jag ju den utbildningen garanterad om två år! Än så länge är det bara drömmar:)
Nåja bakningsbilder för att jag tycker det är roligare med lite bilder:)
Början
Första plåten i ugnen:)
Nästa plåt(:
En färdig plåt:)

Det är så avslappnande att baka!Och en del omsorg lägger man ner i det också(: im lovin it!

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar