Powered By Blogger

tisdag 29 november 2011

Tisdag

Efter som att alla andra gör det här,så får väl jag också falla för grupptrycket;)

Dag 1: Din facebook profilbild.
Dag 2: En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: Vad jag har i min handväska.
Dag 5: Dagens outfit.
Dag 6: 1 favorit låt.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Bild på en tid jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En bild från din förra sommar.
Dag 11: Msn profilbild.
Dag 12: En puss- eller krambild.
Dag 13: Favorit citat.
Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 15: En bild som alltid får mig le.
Dag 16: Bild på dig och dina syskon.

Efter som att jag är hemma idag änu,så blir det att laga julgodis och baka pepparkakor med V&F idag/kväll,blir även middag :)
I fötterna är det tusen gånger bättre idag,förövrigt känns det nästan värre:s
Nåja imorgon ska jag gå till barnen även om ja får gå på tå hela vägen dit..För att för de första kan jag inte ha så mycket mer frånvaro och för de andra så är det riktigt roligt att vara där,synd bara att det ska vara så långt bort:/

Nä nu ska jag städa upp lite här,och plocka undan de mesta i mitt kök efter som att de kommer vara en bakverkstad ikväll:D
Jag älskar att baka,bästa terapin som finns alltså,önskar att jag kunde gå den utbildningen nu ist men nä:) Och ikväll har jag både bakningsterapi och kompisterapi,så kan det bli mycket bättre?:)
På tal om allt de,så är jag sjukt nervös över om mina utdömmings papper har gått igenom eller inte..Det är ju såklart det sista jag vill,men det är det bästa för min bejbis så jag hoppas de går igenom nu!

Nåja nu göra någon nytta:)!

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar