Powered By Blogger

måndag 31 oktober 2011

Sovmorgon i mitt hjärta!

Godmorgon;)
Steg just upp ur sängen,gud vad underbart det känns att ha höstlov!
Jag lovar att jag skulle ligga i sängen hela dan om jag inte hade saker att göra:)
Om 40 minuter kommer joss efter mig,och då bär det av ut till julina som ska lägga i lite extra hår på mig;) Jag är nöjd nu också men vafan jag trivs bättre i långt hår:)
Efter det far vi till min farmor och farfar på middag,var gud vet hur länge sen jag såg dom!:o
Fammi blir alltid så glad när jag kommer dit,och farfar börjar alltid dra sina dåliga skämt som vara roliga när man var 5:) Ja han är rätt rolig ibland faktiskt:)
Så ser min dag ut i vart fall:)

Igår var jag ut och åt med joel,totte&johannis,efter de for jag hem och bara låg i sängen,glodde lite på one tree hill och sen somnade jag,jag börjar bli mycket mycket friskare nu!:)
Dock är det äckligt kallt här i mammas hus.. inte okej!
Som tur e har hon köpt en tomt och ska bygga hus där så de blir förhoppningsvis bättre:)

Nu ska jag lyssna på musik och dansa runt som en tönt:) jag är bara mig själv;)och det är det bästa man kan vara:)

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar