Powered By Blogger

onsdag 12 oktober 2011

Vad tiden går fort ibland fast den egentlkigen går väldigt trögt.
I måndags sov jag ute i stallet,hade filmkväll på loftet med carro,alex&frida:) mysigt!
På tisdag morgon skulle jag stiga upp och rida Leistur,men men tror ni inte att säller klockan en timme försent?
Skulle ställa klockan på 10 i 7,men det blev 07.50 ist...och vi skulle fara med barnen till dagis vid 8 hehe bra där !:)
Och moa är så söt o står i fönstret och slänge släng kyssar till mig:) Underbar unge det där alltså,verkligen speciell! Det uppskattar man verkligen när man har försovit sig en timme och är jätte trött:p
Nåja efter det så for jag hem och vilade i någon timme efter som att jag började först klockan 11,sen origentering på gymnastiken,vilket var riktigt roligt:o Hade iaf en ganska skön tisdag med väldigt få lektioner ! Efter det så käkade vi middag hemma hos mig några,mysigt de med!
Sen for jag till finaphine och där drack vi kaffe,fikade och pratade helt awesome och sen sjöng vi singstar också! tills vi skulle börja sjunga im a barbie girl då började en granne banka i väggen haha ! det bästa på länge!

Som sagt nu är det onsdag och jag har hälsopedagogik,= eget arbete + förhör,förhöret gick nog helt okej tror jag,de kändes bra iaf! De här arbetet har jag dock inte ens börjat me hihi,ska mejla maria om det efter som att ja ginte är helt säker på alla punkter efter som att jag har varit sjuk endel:/ Men nu kommer snart frida hit och e social med mig:D Det är en härlig prick det !!!:)

Och på fredag är jag hundvakt:)) spännande! hihi jag som verkligen är hundsugen nu,alldeles perfekt! :)


I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar