Powered By Blogger

söndag 30 oktober 2011

Sista minuts middag?

Hade lite halloween middag eller liknande hos mig igår,blev väl ungefär lite av en sista minutens middag,efter som att jag har luggit hemma nu en vecka o varit sjuk så ville man ju inte lova för mycket.
Men det var rätt trevligt igår,även om vi inte hade nå tider och alla kom lite olika tider osvosv,men vi var en par stycken iaf(:
Det var "roddigt" men lyckat om vi säger så(: Känns lite som att man inte han berätta för alla att man tänkte ha en middag,men hur lätt är det dan före hehe,nåja spontana saker e roliga de också ibland:)






























Helt underbart god mat! Oxfileé och spagetti,grymt gott!
Rosé vin och trevliga flickor (:
Hade en bra kväll,fast jag borde ha luggit ensam hemma i min säng och kurerat mig,men ibland måste man få träffa lite folk också tycker jag !(:
Så jag kurerar mig idag ist!:) Kurerar mig inför nästa helg när jag ska träffa änu fler fina människor :))

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar