Powered By Blogger

torsdag 27 oktober 2011

Fortfarande sjuk

Igår pallrade jag mig ut till stallet efter som att Frida hade trillat av och då måste man ju bjuda på tårta!
Dock fick jag köpa tårtan först,sen fara ut med den till stallet och sen äta den haha stabilt:)
Hade en trevlig kväll med alla trevliga tjejer :)
Nästan direkt när vi kom dit så får jag en liten Moa i famnen,det är inte lätt att sitta och äta och samtidigt ha ett litet barn i famnen,men det funkar !
Så länge det är ens favoritbarn så funkar det alltid,världens goaste unge de där alltså!

Nåja idag är jag också rätt så sjuk så det blev inget jobb idag heller tråkigt nog,är väl lika bra..
Dock ska jag snart träffa Danne och sen ska vi gå och göra lite ärenden och jag ska köpa glass!! Jag känner att min hals vill ha det !:) Sen blir det väl hem och kurera sig igen!
Gör väl ett nytt försök imorgon och ser om jag får mera sömn inatt eller inte..De är tufft att vara sjuk!Och det är det värsta jag vet !

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar