Powered By Blogger

onsdag 19 oktober 2011

Goddag,idag är inte min favorit dag kan jag ju bara berätta!
Jag har inte mått bra någonstans,blev hemma från hälsopedagogiken imorse och tänkte plugga själv hemma,sen ringer joss och frågar om jag kan komma me ner till stan,vilket jag gör,jag går omkring på stan och ser helt död ut.
Sen sätter vi oss och fikar och efter de mår jag sämre än nånsin förr.
Sen far vi till unggdommotagningen och bokar tid,till skolan och äter,jag sitter och tycker i mig mat och de smakar allt annat ään gott fast maten inte ens var äcklig.. sen går jag omkring och mår jävulskt illa igen,pratar med min mentor som ger mig lov att fara till ungdomsmotagningen.
Vi far dit och allting är under kontroll (just nu iaf)
Mår fortfarande inge vidare,hela världen snurrar och jag har tagit mig till skolan iaf och sitter här och försöker plugga,vilket inte går så vidare bra:p
Men ett försök är väl bättre än inget iaf!:)
Ska gå ner på stan med v och f nr f har slutat skolan,lite fiskluft kan väl inte vara annat än bra ?:)
Ikväll ska jag försöka städa och packa lite!
För imorgon blir det att fara till Åland och sen på fredag fira världens finaste janina_:) som blir hela 20 år :)

Igår var jag duktig och diskade upp all min disk så de ser mycket redigare ut ti köket,vilket får mig att må väldigt mycket bättre!:) Jag älskar att ha städat,det är så himla skönt !man mår så bra på något vis:)

Efter som att allt annat i mitt liv går åt skogen så kan det ju vara bra att kunna må bra hemma iaf:)
Nu ska jag fortsätta försöka plugga:))




I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar