Powered By Blogger

fredag 28 oktober 2011

Fortfarande fortfarande sjuk..

Ja som sagt så är jag sjuk änu,for inte på något jobb idag heller,hade dessutom fått tillbaks lite feber igår kväll,inte okej!
Är helt slut i hela huvet idag och fattar ingenting(Y)
Var så sjukt arg på mig själv så att jag nästan stod och hoppade upp o ner ist för att göra något + att jag gick runt i ringar och funderade på vad jag skulle göra....
Jag hatar att vara sjuk och jag hatar att MÅSTA göra något när jag är sjuk,som att måsta packa tex det går bara inte:s
Men nu har jag iaf packat något så vi får hoppas på att det räcker! Är då inte ens lite taggad för en hel vecka på Åland:p
Tror aldrig att jag har varit såhär otaggad:p
Men nåja jag åker väl ändå!

Nu har jag satt mig i ett varmt skumbad för att slappna av lite,och gud så skönt det är !:)
Tror att det behövs,så nu ska jag sitta här i ungefär en timme o bara chilla läget:) Borde ha allting packat förutom datorn så ja,och lite lugn i min kropp behöver jag verkligen!
Stress gör mig bara mer sjuk...

Tror jag ska träffa min syster ikväll också,hon lär väl göra min kväll för det gör hon alltid :)
Ska ju även tillbringa ca 2,5 timmar på rosella med josephine,så de lär också bli rätt trevligt :)

Ja de får vara slutet på mitt inlägg från skumbadet :) för nu ska det vara bara jag och skumbadet en stund:)

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar