Powered By Blogger

måndag 17 oktober 2011

,xmvkmnropds

När det finns en bild som du har sparat alla dessa år,när den bilden plötsligt försvinner är det som att halva världen går under!
Du letar och letar och letar efter bilden,men du hittar den ingenstans.
När det är så,då vet du att den där bilden har det där lilla extra,att just den där bilden betydde något speciellt,och du skulle göra allt för att få tillbaks den.

Vad jag älskar att drömma mig bort och tänka hur det kunde ha varit,fast o andra sidan gör det mig bara ledsen att det inte blev som det skulle?
Men det är skönt att veta att man inte är helt raderad ut någons liv,att veta att det fortfarande finns något litet kvar där.
För att vad som hände var förmodligen menat att hända,och konsekvenserna utav det är menade att vara som de är.
Det jobbigaste just nu är att inte veta om man väntar på rödluvan lr en total förändrig. Jag vet inte vilket som är bäst,men en total förändring skulle bara få mig att gråta av glädje!

I remember when the boy I've known since I was 3 years told me that I had matured a lot since I had begun to meet you.Först I did not understand, but at a time, I realized what he meant, cause every morning when I woke up and went to school, all i was thinkig about was getting home and seeing your beautiful smile that always makes my heart beat a thousand times faster.



They are the little things, the little memories that we will always remember. For even if it was just a small thing by no meaning can the little tiny things come to play an important role in someone's life.

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar