Powered By Blogger

torsdag 6 oktober 2011

I just want you,forever!

Idag är det 5 hela år sen vi skrev under kontraktet på Leistur frá Ökrum 1.
Denna stiliga pojke har varit min i 5 jädrans år idag
Och det har jag denna underbara människa att tacka för,som om att det inte skulle vara tillräckligt att han bara finns där i mitt liv?nej går han och gör livet bättre än det någonsin kunnat vara:o
Och denna stiliga "gubbe" har gjort mitt liv helt awesome i mer än 17 år,min kärlek till honom går inte att förklara och allt han har gjort för mig alla år,det är otroligt hur stort hjärta och hur mycket kärlek man kan ge till en annan människa.
Det är otroligt hur mycket denna människa kan ge till alla andra människor.
Ingen kommer någonsin att ha lika stor plats i mitt hjärta som denna man har

Så allt jag kan säga är:

Tack vare Sture Blomqvist


I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar