Powered By Blogger

onsdag 26 oktober 2011

Music takes me through the day


I dont know what to say anymore,i hide my feelings,i push it aside so i dont have to think about it.
But in the end,it doesent really help.
Because you are my world and the one that i live for.

Jag vet inte riktigt hur jag skulle klara något utan dig.
Det är du som gör mig lycklig,det är dig jag vill vara lycklig med.















Jag går igenom en väldigt jobbig period just nu,jag önskar att ingen annan ska behöva gå igenom detta för det är ingen dröm kan jag lova!
Nu ska jag ta mig krafter att ringa till min morfar och diskutera detta!
Se vart det leder och vilka val vi tar idag,varje dag är full av svåra val och tuffa beslut.
Men på något vis tar vi oss igenom dagarna ändå,och jag älskar min morfar för vad han gör för mig,men frågan är ju om det är det bästa eller inte...
I cant tell, och tyvärr ingen annan heller och det är vad som gör det så svårt!

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar