Powered By Blogger

måndag 24 oktober 2011

The hardest part of life


I´ll love you till the day i die!

Att släppa taget om något du älskar,det måste vara det svåraste i livet,eller att se något/någon du älskar falla i sär,gå sönder,ha ont osvosv
Jag kan ju berätta att jag inte gillar att vara i den sittsen iaf! Vi fick en chans att på två månader att försöka få det bättre,men allt jag har sett på den tiden är bara hur mycket sämre du har blivit.Och jag hatar att jobba med dig när det känns som att du kan gå sönder vilken minut som helst.Fortfarande så gjorde jag det även om jag aldrig tyckte att det var rätt sätt att göra det på.
Hur som helst så är tiden slut nu,and i hate to see you like this. Du har alltid kommit i första hand för mig,du har alltid varit viktigare än allting annat,så nu är frågan vad är bäst för dig? Vad vill du att jag ska göra?Om du ändå bara kunde berätta det för mig,tänk vad mycket enklare allting skulle vara då?
Jag menar om jag beslutar mig för att ge upp hoppet och låta dig springa fritt på de gröna ängarna,tänk om det är det sista du vill?

It´s so freaking hard!
Jag vill bara att någon ska berätta för mig vad jag ska göra.
Ibland kan man inte lyssna på den människan alla andra tror på,tänk hur långt den människan egentligen kan lura dig? Jag behöver alltid få en andra åsikt för att vara säker på att jag gör rätt.
Jag behöver få ta hem honom och jag behöver få lägga ut de pengar jag vill på honom,det spelar ingen roll om du tycker att det är bortkastade pengar,för att det kanske inte är det för mig.
Det var du som hjälpte mig få honom,och det var den lyckligaste dagen i mitt liv,och nu vill du ta honom ifrån mig.
Det är inte rättvist någonstans,varken mot honom eller mot mig.

Du vet att jag älskar dig,men det här måste jag få göra på mitt eget sätt.Du vet att jag gärna tar dina råd och din hjälp,men just denna gång behöver jag ha någon annan som berättar vad de tycker är bäst.

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar