Powered By Blogger

tisdag 8 januari 2013


1.) Blev du kär under 2012? - Ja jag vart nog kärare än jag någonsin varit förr.
2.) Frågade någon chans på dig under 2012? - nej 
3.) Gick det bra för dig i skolan under 2012? - Jag måste själv få säga att jag gjorde stora framsteg och har kommit längre än vad jag trodde.
4.) Det bästa som hände under 2012? - Det absolut bästa var att jag träffade min ja nu får man väl kalla det "fästman" ?;) sen fick jag anställning som vikarie och jag förlovade mig :) fick även tusengånger bättre betyg på prov,redovisningar ja hela köret,än vad jag någonsin kunnat förvänta mig av mig själv.
5.) Det sämsta som hände under 2012? - Det sämsta och värsta som hände var att jag var tvungen att ta bort min häst,och min morfar hamnade in på sjukhus.
6.) Var 2012 olikt 2011? - Ja de tycker jag,jag tycker att mycket blev annorlunda pga olika saker både bra och dåliga.
7.) Har du några nyårslöften? - Inte riktigt löfte kan man väl kalla det,men jag har bestämmt mig för att äta mindre gosaker och träna mer så jag får en någorlunda snygg kropp;)
8.) Klarade du jordens undergång? - Det gjorde jag,och de är jag glad över för jag har inte fullbordat mitt liv än!:)
9.) Fick du några nya vänner under 2012? - jo det fick jag :)
10.) Bråkade du med många under 2012? -  Nej 
11.) Tre bästa låtarna från 2012? - Jag vet inte
12.) Har du varit ledsen mycket under 2012? - Början utav 2012 var en mycket tuff period,men jag tog den bättre än förväntat.De finns endel andra saker också som gjort mig ledsen,men min älskade pojkvän gör mig oftast glad igen:)
13.) Har du varit glad under 2012? - Ja jag har varit riktigt lycklig till viss del under året
14.) Har 2012 varit ett bra år? - Även om 2012 var drastiskt i början och jag var med om det värsta så blev det bättre och det blev riktigt bra tillslut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar