Powered By Blogger

tisdag 22 januari 2013

Hello Hello :)
Idag är det tisdag igen,och jag har sovmorgon wohho! Blev bara ungefär en timmes sovmorgon idag,de blippa till i telefonen hela tiden :o Men ja fick och la mig rätt tidigt igår så jag behövde väl helt enkelt inte sova mer :) Tror det var bra att jag inte sov så länge heller, för då borde jag ju komma mig någorlunda i säng ikväll :)

Igår morse lämnade jag min älskling hemma igen :( Fick åtminstone lite morgon mys fören jag for :)
Skolan kändes bara allmänt värdelös igår,projektarbetet var ju så klart värt tiden,men vi klippte väl de sista biljetterna så de kändes inte som att vi liksom kom så mycket längre,fast de gjorde vi ju såklart! Beställde pokaler och skrev ut namnskyltar till oss också :)
Fören de så hade vi religion och där kändes de verkligen inte värt att vara där :p jag är klar med de jag ska göra ,efter som att vi har delat upp det.
När jag kom hem så fångade görgen mig och så ock vi upp till lägenheten och rensade avlopp och bytte toalett haha. Tror att han hade sönder den gamla som han skulle laga:p
Sen blev det gymmet med patte :D
Efter de  var det ganska så sleepy time :)

Och idag nu så pluggar jag lite,har prov vid 12,de känns så jobbigt att läsa på de för de känns som att man har läst tusen gånger..men väl där på provet sen så ångrar man sig väl för att man inte läste 1001 gång :p
Hoppas på att patte vill komma med till gymmet idag också (:

Imorgon är en jobbig skoldag igen,men en hel jävla massa onödiga håltimmat..drygt.
Har också redovisning på filosofin,men den kommer nog att gå super bra tror jag!:) Sen har vi bara ett prov och en skriftlig redovisning kvar i den kursen tror jag, sköööönt!:) Fast den håller på ända tills mars så vi har ju inte ont tid om vi säger så:p

På torsdag blir de lite praktik igen,den är ju inget annat än underbar:)
På torsdag tänkte jag även träffa min stora kärlek igen :D änu underbarare!!!!

På fredag gör vi väl lite tragiska saker igen då,men de är nog värt de, och sen kan jag förhoppningsvis bevisa hur onödiga de har varit dessa år:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar