Powered By Blogger

onsdag 23 januari 2013

hard working girl.

Hejsan hoppsan alla glaaa!:)

Igår hände det lite tråkigheter,någon har varit och slagit bort mitt "bilmärke" alltså mitt seat märke från min bil :( Dumma människor som gör sånna dumma saker, förstår faktiskt inte varför man gör så,jag menar tänk om folk skulle sno saker av dem och förstöra deras saker??Hur jävla kul skulle det vara för dem?
Nej igår var jag argare än argast!!
De där var faktiskt inte okej, antar att de känns änu mer jobbigt efter som att jag är själv och måste fixa allting själv,har ingen att ringa som kan komma på 5 röda o hjälpa mig. Man står där handlös och liksom jaha vad ska ja göra åt de här då?
De känns så dumt att liksom bara behöva acceptera läget :s De känns så fel att man bara ska behöva acceptera att någon har "förstört" min bil.
Sen känns de väl heller inte kul efter som att jag har betalat biljäveln med min egna pengar, och enligt mig så är det en lite finare bil, de är ju iaf inte någon skrothög precis..Man blir ju inte så pepp av att höra folk säga ja de va ju tur att du inte hade någon finare bil iaf,så de gör väl kanske inget om de händer något... skjut mig hårt ungefär.
Sen är det jobbigt att vara 18 år och måsta ta allt ansvar själv, och jävligt bittert att så mycket har hänt med bilen på så kort tid,så att de har blivit så mycket jag ha måsta ta hand om själv,o där står man som oförståndig 18 åring,just fått körkort,just kommit in i vuxenlivet, just fått allt ansvar satt på sig. Man har inte hunnit lärt sig vad man ska göra vid alla olika situationer än, men tro mig, jag har nog lärt mig hur man ringer poliserna nu iaf...hoppas de är slut på allt skit som ska hända med bilen nu,för jag orkar inte mer!

"Hey little fighter
Soon it will be brighter"

Nåja idag var det en ny dag, började tagen med att gå till skolan, skriva upp de dagar jag vill ha pengar för att jag tagit med mig egen lunch till praktiken och lämnat in de.Sen hade vi en lektion som jag bara skrev o skrev och skrev på,jag antar att jag blev väldigt inne i de,så sen köttade jag sönder med skolarbete hade en lunchpaus på ja ca 20 minuter annars satt jag nästan konstant och skrev från 9- 2 idag, sjukt! Men oj vad ja fick undan saker också,saker som man inte tidigare förstått så förstod man nu,kanske var för att man hade en positiv inställning :o Har iaf kunnat stryka lite saker från listan nu :) skööööööööööööööönt!!!
Efter skolan drog jag och patte och gymmade, as najs! Vi var riktigt duktiga idag måste jag säga,stolt :)
Nu ska vi just gå och lägga oss för imorgon är en ny dag och imorgon far vi båda hem till våra kärlekar :D

Fiinaste killen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar