Powered By Blogger

tisdag 15 januari 2013

Hejsan alla gla:)
Idag hade jag sovmorgon till 11, skönt bara värre,hade två lektioner i skolan,båda lika jobbiga,men de gick rätt bra,jag var rätt duktig på båda;)
Efter skolan for jag och patte och köpte kycklingfillér och sen hem till mig och tillaga dessa, riktigt god mat fick vi idag!
Efter maten tog vi det lite lugnt en stund och sen bar det av till gymmet för att jessica hade lurat med mig på spinning..snacka om ansträngande när man inte riktigt är van,men jag hängde bara med på ena passet,orkade inte köra dubbel pass! Men de lär nog ha vart duktigt bra träning :) Så det känns bra, nu är jag helt slut,körde även lite armar,mage och rygg :)
Snart är det du och jag gorgeous body !

Jag skulle behöva städa alla mina rum, men jag orkar inte riktigt göra det:p
Det ser inte så farligt ut,och köket är riktigt redigt så man överlever väl,de är ju nästan de viktigaste rummet att ha redigt i :)
Imorgon kommer görgen upp och fixar min ena diskho också,men han ska väl inte vara så kinki på om de e lite oredigt :) Det är iaf inte förjävligt :)
Jag borde också fixa lunchen tills fredag,packa en väska tills helgen och ja de var väl typ de::)
Imorgon blir det att övernatta hos patte tills på fredag,därav allt packande som skulle behöva göras idag,men ähhh de går ju att ta det imorgon också,vi går ju bara i skolan ti 20 i 5 ;) fiiiii
Men imorgon ska de köttas med grupparbete i filosofin så att vi  kanske kan ta lite ledigt på måndag,hur guld hade inte de varit liksom :)

Nä nu dega lite till,jag känner att de behvs,är fortfarande helt röd om kinderna :o
kisskiss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar