Powered By Blogger

måndag 28 januari 2013

lkcdjslusjfc

Hallå mina käraste!
Jag har haft en underbar helg med min älskling, som alla andra helger :)
Vi har kommit eller ja han har kommit väldigt långt på lägenheten så framtiden börjar ljusna ;)
Hela min framtid har väl förstås ljusnat sen jag träffade honom (:

Nåja nåja, idag hade jag en lektion i skolan,de sög aballe... när vi väl slutat skolan där vid 12 då så drog vi och handlade lite,och sen upp till jessica för lite måndagssynder...jag har slutat äta sötsaker, men gudars vad de var år o dar sen jag fick slicka ur en skål med kladdkakedeg, de var gudomligt!
När kakan var klar började vi på maten vi skulle överaska hennes mamma med, och maten ja den var också gudomlig! Så sjukt jävla gott så nu är jag mätt för ett år framöver ;)
Nu har jag just kollar på nyaste ppl avsnittet, bra!! Ska börja på nyaste vampire diaries avsnittet alldeles just! smarrigt som bara den :D

Jo juste, vi fick våra studentmössor idag också :D
Så man kanske blev lite mera skolpepp nu då, fast nej där ljög jag ju ;) Men taggad till att skolan ska vara slut kan ni ge er på att jag är!!

Imorgon har jag sovmorgon till klockan 11.50 sen har jag två lektioner, men troligen är läraren sjuk till den sista så morgondagen kommer nog inte kännas så värd :p
På onsdan har jag sovmorgon egentligen till 13.10 tror jag,men de blir bara till 12 för att de kommer nån o pratar om högskolor, inte för att jag är intresserad alls men.. sen har jag två lektioner den dan också iaf, äcklig skola, fast ja som sagt va så händer de inte mycket så man ska väl vara glad att man inte går typ lusse lr nå sånt antar jag!

Har även pratat med min far today,och jag kan ju bara säga att jag hoppas hoppas hoppas att vi kan åka med, som jag har längtat, but only time can tell :)


Hade det bara varit upp till mig så hade jag så lätt inte tackat nej!
Men vi får se hur livet leker med oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar