Powered By Blogger

tisdag 29 januari 2013

Hej!
Inatt har jag sovit som en gud!
Vaknade dock redan 8 imorse av någon konstig anledning :o men jag låg o rulla tills klockan ringde nu vi 10 :)
Nu sitter jag i sängen och äter lite nesquik puffar,gott!
De skönt att bara kunna sitta ett tag fören man ska till skolan,såklart beror de på vad klockan är också,ja stiger inte upp 6 bara för att få chilla en stund före haha:)
Men jag kan ju också berätta att jag är så taggad på min första lektion i skolan,efter som att jag redan har gjort klart de vi sku göra på den:p o den andra och även sista så är förmodligen lärarn sjuk på:p
Efter skolan tänkte jag åka en sväng till öb och kika lite,jag älskar öb! Kommer bli tufft att vara så långt ifrån den billiga affärn :)
Men ja sen tänkte jag försöka mig på att träna också,har ju haft uppehåll hela helgen nu..men äh de tar jag igen :)

Och om 18 bara 18 dagar så får jag fara och skida slalom :D det är nästan för bra för att vara sant :o
Men jag e så glad över det!:D det ska bli så kul!!!! cant wait :)

Hoppas på att min nya grill kommer på posten snart också,det skulle göra mig änu gladare!

Ne nu ska jag se om mitt huvud tillåter att stiga upp:)
kisskiss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar