Powered By Blogger

torsdag 31 januari 2013

Hej!
Idag är en jobbig dag,är lite fruktansvärt ledsen,men det är som de är.
Har åtminstone ett helt underbart jobb med helt underbara kollegor och toppen chefer!
Idag fick jag vikariera igen,underbart känns bra att de rullar in lite pengar, och imorgon ska jag också vikariera:) I like it!
Har varit och köpt tapeter idag,som såklart då blev svindyrt efter som att de ska mönsteranpassas, så ja hejdå med fredagsimm där då :)
Har ju iaf vart duktig och tränat en par dagar nu,så jag antar att de inte är hela värden att jag inte kan simma imorgon, var egentligen bara för att fördriva tid,men jag får väl sätta mig hemma och ruttna framför datorn ist :) De kan ju också vara kul eller vad säger ni? :D

Ibland förstår jag inte mig på livet,man ska alltid vara andra till lags,men när är andra en själv till lags?

Nä nu ska jag ja jag vet inte, håller på tappar rösten vilket har gjort dagen änu tuffare, är helt totalt borta i huvudet, pumpade skiten på gymmet för att jag var så borta i huvet, har inte haft någon matlust alls sen igår, så hej på dig du ljuva förkylning lr? Ska lägg mig ner o kolla på serie en stund tror jag,sen får jag se om jag orkar ta tag i något överhuvud taget!

kissssssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar