Powered By Blogger

onsdag 2 januari 2013

Nervös :o

Godmorgon , min dygnsrytm är helt fel,kunde inte sova inatt,saknade att ha älskling bakom mig i sängen :( och så var jag nervös också, jag tror inte att jag själv riktigt har /hade insett hurdant stort ansvar jag har just nu.
Idag blir första dagen på jobbet som ja är helt själv,och jag ska komma ihåg allt som ska göras och hur de ska göras.De värsta är att vi bara har fåren nu och kan borsta på storhästarna om vi vill,men de skulle vara kul att ha något mer att underhålla dem med, jag gillar inte att jobba i slow motion. Men de här ska nog gå bra! De enda som vi egentligen har som uppgift den här veckan är att ta de lugnt och göra lite vad vi vill :)
Chill jobb eller vadå?:)
Men vi har bytt hus nu också så det är lite småsaker som ploppar upp i huvudet att hur gör jag det då,men de ska väl lösa sig hoppas vi :)
Chefen kommer ut och hälsar på och umgås någon dag också,de här blir nog bra de!
De är ganska häftigt och jag är ganska glad över att jag har fått den här möjligheten ,de känns som att man har kommit ganska långt i livet när man har fått ett sånt härnt förtroende.
Och de känns ju såklart underbart att veta att de litar på miig till 100% om de jobbet.

Vetni va då?? Nu är de bara ett halvår kvar i skolan om inte tilloch med lite mindre :D
Gillar inte riktigt skolan..men nu ska de kämpas den sista tiden!

Idag fundera jag på att kötta på gymmer med bästis efter jobbbet,men vi får se om jag orkar :o
Hur död jag är efter den här dagen :)

Nu ska jag masa mitt feta arsle till biljäveln som jag är arg på :)
chilevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar