Powered By Blogger

torsdag 24 januari 2013

spännande dag.

Hej!
Idag får jag på jobb och tjänade in lite extra pengar :D lär bli en sådär lagom smarrig lön i slutet på februari :) Men de säger man väl aldrig nej till :)
Efter lunchen upptäckte vi att en kanin hade smitit in till en annan så de hade blivit lite slagsmål och ja de vara lite blod och någon liten köttslamsa som hängde,men båda kaninerna lever åtminstone:)
De var inte en så vacker syn, men nu låter de värre än vad det var, de var bara en liten köttslamsa som hängde från den enes öra så de var inte så farligt :p Men de var inte så trevligt ändå.

Nu sitter jag på båten med patte och undrar vad jag ska hitta på:o Hon jobbar med skolarbete, men jag vet inte riktigt vad jag ska jobba med..lämnade med flit matten i bilen efter som att jag tänkte att patte sku göra annat så hon sku ändå inte kunnat hjälpa mig, och majsasmormors tjotahejti bok vet i fan var e :o O annars har jag inget annat jag behöver göra :OOOO Duktigt av mig ändå:)

Nä men jag jobbar väl med lite annat då så har jag inget att göra på lektionen ist sen haha.

pusws o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar