Powered By Blogger

söndag 13 januari 2013


Heej,hade en jätte trevlig kväll med de bästa igår,roliga filmer och roliga spel :) Och imorse blev vi bjudna på värsta lyxfrukosten, de kändes lite som att man skulle vart på ett hotell haha! Men gott var det och jag åt hur mycket som helst!
Efter frukosten for vii och hämtade min pärla(skithög till bil) och sen kände vi nog bara för att hänga på akuten i nästan 4 timmar;) Jag var och skjutsade hem carro&alex en sväng sen åkte jag tillbaks tilll patte som fortfarande efter de satt o vänta på att få komma in,trögt!
Efter de for vi och tankade och tvättade skrothögen,var länge sen den var så här ren!känner knappt igen den,de är lite imponerade faktisk :)
Efter de köpta vi kylarvätska,isskrapa och en stor påse med ostbågar för lite söndagssynder :)
Lagade lite middag hemma hos mig,som var väldigt gott faktiskt,och nu har vi lite koma här tror jag:)
Både mat koma och trött koma,men under tiden jag lagade maten så passade jag faktiskt på att städa lite grann, så de börjar se rätt bra ut snart igen,( när jag har tagit tag i resten) en vacker dag:)
Är iaf väldigt skönt att inte behöva vara ensam :)
Tror de blir en tidig kväll ikväll!
Trött efter helgens "bravader" :)

Puss o kram skumbanan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar