Powered By Blogger

tisdag 29 januari 2013

Idag hade jag som jag trodde en lektion i skolan, så värt :)
Nåja for iaf och tränade med jessica sen, det var inte mycket folk alls på gymmet så det var super skönt ! Och ja men är lagom slut nu efter de, men skönt var det för jag var så arg, hatar första dagarna,de är värst!
När i var klara for vi och plockade upp patte o sen  lagade vi mat hos jessica,följt av film och lite synder :)

Nu ska jag nog sova, för imorgon tänkte jag och jessica köra lite morgon gym :)

Alla dagar ser så lika ut,men inte orkar man me nå annat heller...längtar bara tills fredag när jag får vikariera igen, de e nog de bästa de, att få betalt för något man älskar och verkligen trivs med.

Jag känner mig så pressad också, snart måste jag väl ha ett jobb för somarn åtminstone,sku behöva ett för heltid också,men om man inte vet vad man vill riktigt, och man vågar inte ringa till de man sku kunna ringa till för att man känner sig så dum.. de e tufft att vara vuxen.
Önskar man kunde få jobb förfrågningar och bara behöva tacka ja som jag gjort nu,men de kan ju inte alltid vara så lätt, de skulle väl vara dumt.

Nä nu satan ska jag sova,jag orkar inte och är bara väldigt irriterad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar