Powered By Blogger

tisdag 8 februari 2011

Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar.

Min mamma heter Carina Blomqvist och blir 42 år i år , hon har jobbat på lite olika ställen.
Tror att hon har jobbat 10 år på de stället hon jobbar på nu ,där hon deklarerar ? Kanske heter så :) skickat ut räkningar,bokför,ändrar "saldo" på mobiltelefoner osv osv.
Hon hyr ett hus i jomala , ganska sådär lagom stort , hennes dröm är att en dag kunna bygga ett stort hus vid en sjö och ha glasfönster ner mot sjön och en jätte stor gård :)
Fast det är ju bara en dröm :)
Vet inte riktigt vad jag mera ska säga ? så de får väl bli så , bjuder även på en bild!


Min pappa heter Stefan Mattson och han blir hela 40 år i år :)
Han har jobbat som elektiker i hela sitt liv ,när han var yngre hade han ett eget företag ,men sen när dom fick mig så vart de lite för stessigt att ha eget företag så han började jobba för Harry på HarrysEl.
Och min pappa bor i ett stor hus i sund, där har jag och min bror växt upp ,även min mamma bodde där då , men nu har som gått skilda vägar och pappa bor kvar i huset i sund.
Min pappas största intresse är nog fotboll tror jag ,de är någon som han har spelat nästan hela sitt liv och nu dom senaste ja 5-6 åren så har han tränat olika "knattelag" eller knatte och knatte, men han har tränat de laget jag har spelat i och nu tränar han de laget min bror tränar i :)
Ett till av hans intressen är att fiska , han brukar fara på stora fisketävligar till sverige och tycker att de är jätte roligt.
Vet inte om det är något mera ?
En bild bjuder vi på även här , en bild på honom med fotbollslaget (:
Pappa är gubben längst till höger :)




Slash
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar