Powered By Blogger

måndag 7 februari 2011

Dag 2 - Min första kärlek

Min första kärlek , det är nästan en självklar het.
Det var med en underbar kille , de var nästan 5 år sen nu ,men jag kommer fortfarande ihåg det som igår.
Vårt förhållande var perfekt? om man får använda de ordet?
De e klart att de inte var perfekt ,men så nära perfekt man kan komma åtminstone.
Vi hittade på massa roliga saker tillsammans och träffades nästan varje dag.
Det är nog alla uppleverser med honom som jag alltid kommer att minnas , dels för att han var min första kärlek och dels för att han var en sån underbar person.
Och att bara vilja drömma sig tillbaka till den tiden som var vårt ,det är något man ofta gör.
Eller tänker att tänk om det fortfarande skulle vart vi , hur skulle våra liv ha sett ut då?
Min första kärlek var i alla fall underbar , och om för min del hoppas jag att alla får chansen till att uppleva det!
De tycker jag att alla är värda , sen kanske det inte alltid slutar så bra , men de kan inte allting göra heller så.
Jag är glad för tiden jag fick med honom och jag ångrar ingenting av den tiden.
För det var en av de underbaraste tiderna i mitt liv , och en av de tider som jag alltid kommer minnas.
Just för att han var min första kärlek så kommer just han alltid ha ett litet speciellt rum i mitt hjärta.
Och det bästa av allt är ju att fortfarande kunna ha kontakten med sin första kärlek , att veta att han mår bra och har det bra.


Jag säger då de, jag behövde verkligen få ha honom den tiden jag hade honom ,
jag behövde få bekräftelse på att jag var levande och värdefull.

Slash
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar