Powered By Blogger

tisdag 15 februari 2011

Dag 10 - Min tro

Min tro, jag vet inte om jag har någon speciell tro.
Men jag tror i alla fall på mig själv att jag ska klara saker!

Jag är inte så speciellt religiös ,visst jag är döpt och konfirmerad , de betyder väl egentligen att jag är kristen ?
Men jag är mera döpt och konfirmerad för att mina föräldrar vill de ,så att jag sen har möjlighet till att ex gifta mig i kyrkan och sånna saker.

Så jag tror nog mest på mig själv, som ex igår när jag läste på prov , så var ju de såklart världens jobbigaste! men jag trodde på mig själv att detta kan jag klara, jag klarar detta om jag bara läser lite!

Jag tycker att alla människor borde ha en tro på sig själva :))
Det är nog en bra grej känner jag.

Slash
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar