Powered By Blogger

fredag 11 februari 2011

Dag 06 – Min dag

Min dag , jag vaknade av att min farmor eller farfar ringde som dårar :s dock så svarade jag ju inte för jag orkade inte haha!
Sen ringde även min far men då svarade jag inte heller, sen skickade han ett mess om att båtarna inte går idag , fast de var bara morgonbåtarna som var inställda så vi ska hoppas på att jag kommer mig iväg med 15 båten :)

Hittills idag så har jag sett på lite film,
duschat en snabbis,
klätt på mig och ja sen har jag väl inte hunnit göra så mycket mera.

Just nu sitter veronika och lockar mitt hår :)))
Sen efter de blir de väl att packa , stress packa i guess.
Och sen lag mig ner till bussen, mina söta vänner Veronika och Emil kommer med mig och håller mig sällskap på båten:) eller dom ska väl införskaffa sig lite alkohol också efter som att Emil just har fyllt 18 :)

När jag kommer fram till Åland tror jag att jag har hämtning i hamnen :D
lyx ;)
Sen får jag se om de blir en inne kväll eller om jag far ut och busar med Maddus :o
Vem vet ;)

Men nånting i den stilen kommer väl min dag att se ut som :)
nu vet ni :)

Slach
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar