Powered By Blogger

tisdag 22 februari 2011

Dag 17 – Mitt favoritminne

Mitt favoritminne, det är nog alla minnen med min förr bästa kompis måste jag säga.
Jag kommer ihåg första gången jag träffade henne, det var via ridningen.
Hon skulle rida in en gång som hon hade missat, och efter lektionen kommer jag ihåg att hon hoppade och stutsade omkring och berättade om sina hästar dom hade hemma, och även om hennes lillebror som var allergisk mot hästar så att hon måste duscha fören hon for dit.
Sen kommer jag även andra gången det var på ett disco? lr något liknande? hon var där med sin låtsas bror,som gick i min klass, jag hade ju ingen aning om att dom var låtsas syskon.
Men den kvällen bytte vi nr iaf och sen efter de hade vi många fina minnen(:

Kanske både bättre och en del lite sämre.
Men alla minnen med henne är nog mina favoritminnen i livet :)

Slash
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar