Powered By Blogger

lördag 26 februari 2011

Dag 21 – Ett annat ögonblick

Ett annat ögonblick , då måste jag nog ta de ögonblicket för några eller ganska många år sedan.
Det var första april,vet inte riktigt hur gammal jag var, men jag var inte gammal alls iaf, för jag visste inte så mycket :)

Min morfar ringde till mig på morgonen och sa vet du?
Lelle har fått ett föl,
Och så blev du såklart min reation nej har han ?:o
Då blev jag rätt förvånad men ändå glad? haha

Lelle är Morfars shetlandsponny som är en valack (kastrerad hingst)
Vilket i sin tur säger de ganska självklart att han inte kan få föl , och efter som att han är kastrerad så kan han ju inte ens bli pappa :)
Så då kände man sig ganska aprilad !:D

De var nog ett riktigt speciellt ögonblick de:)

Slash
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar