Powered By Blogger

söndag 27 februari 2011

Dag 22 – Det här upprör mig

De här upprör mig,vad som upprör mig riktigt mycket det är folk som aldrig kan erkänna att dom har fel.
De är riktigt irriterande måste jag säga.
Man kan ju inte alltid gå omkring och ha rätt?
Och man kan inte heller gå omkring och va sur på alla människor i sin omgivning och tycka att de är dom ska be om ursäkt?
Jag förstår verkligen inte hur sånna människor tänker?
Ibland skulle det vara intressant att veta, men ändå så vet jag inte om jag skulle vilja veta ändå.
Saker som bara är så fel, saker som man bara inte gör , de kan ju inte vara så svårt att förstå att det är fel ? att man bara inte gör så?
Ja de är konstig de där :)

Just de här exemplet antar jag att de flesta förstår vad och vem de handlar om, men ja jag blir verkligen riktigt upprörd när man inte kan förstå hur fel man har gjort:p

Slash
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar