Powered By Blogger

torsdag 24 februari 2011

Dag 19 – Detta ångrar jag

Detta ångrar jag, lite halv knepig fråga?
De är klart att jag kanske ångrar att jag inte gick till skolan någon dag som jag egentligen kunde ha gått osv.
Kanske jag ångrar den gången jag var sådär väldigt full osv.
Och som nu så ångrar jag väldigt mycket att jag inte gick till dagiset idag, fast de är lika bra efter som att jag är sjuk, och ja,jag ångrar att jag är sjuk men vad kan jag göra åt de:p

Men jag måste säga att de saker som jag har gjort de har gjort mig till vem jag är idag.
Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte om jag själv vet vem jag är idag, jag vet bara vad och var jag vill vara om 5 år.
Men de är valen jag väljer idag som kommer göra mig till den jag är då.
Så jag måste säga att jag inte ångrar mycket i livet , för de är trots allt på grund av vad jag har gjort som har tagit mig hit och gjort mig till den jag är (:

Slash
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar