Powered By Blogger

söndag 6 februari 2011


Dag 1 - Presentera mig själv

Jag skulle presentera mig själv som en lyckligt lottad tjej!
Jag Heter Rebecka Madeleine Mattsson (svårt att lista ut )
är 16 år gammal snart 17 och lever livet med ett leende på läpparna.
Är en tjej som hellre gillar att bli smutsig och lerig än att klä upp sig snyggt.
De är klart att det någon gång ibland är kul att klä upp sig och vara lite fin , men jag kommer alltid att vara den häst tjej jag alltid varit.
Jag har en mamma,pappa och bror dock bor jag inte med dem.
Bor nu för tiden själv i en liten lägenhet i Norrtälje ,men jag trivs upp till 100 %
Har även just träffat en underbar kille (som ni säkert har läst om i tidigare inlägg) men det är ganska nytt så jag vill inte hoppas för mycket.
Min häst kommer just hit till Sverige också , så just nu är mitt liv mer eller mindre en dans på rosor :)
Så vad ska man säga ? Jag är en tjej som njuter av livet som häst tjej.
Och utbildar mig till barnskötare , har även planer på att plugga vidare till konditor en vacker dag.
Jag har en del framtidsplaner som jag planerar att uppfylla :)
Vet inte vad jag mera ska berätta ?
Min morfar är en stor del av mitt liv och en av de bästa sakerna jag har här i livet.
En målmedveten tjej med stark vilja skulle jag kanske också kunna klämma in (:
Förövrigt så fråga om det är något ni undrar.

Slash
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar