Powered By Blogger

måndag 16 april 2012

"blablabla i want your love,konstig låt dehär"

Så sade min mor i bilen här om dan:)

Är äckligt trött just nu,egentligen är/var jag på jätte bra humör idag..
Men nu har jag stegring och allting känns jobbigt.
De e som att kroppen känner att allting inte står rätt till,så den säger till.
På ett deprimerande sätt.
Men jag försöker tänka positivt,orkar inte alls plugga mer det får vara bra nu,jag vet att jag kan det och att jag egentligen inte behöver kunna det bättre fast jag sätter hög press på mig själv när jag kan det och verkligen vill visa det.
Men nu tänker jag skita i mitt deprimerade humör och träna!

240 övningar om dan fram tills sommar,kanske om jag sköter det riktigt bra att det skulle kunna bli något lite vettigt utav de:)
Har även sprungit upp för mina trappor idag,planerar att springa upp o ner några gånger till,ibland uppskattar jag faktiskt mina trappor,fast det inte är ofta:)





Learn to live with a smile, no matter how hard life is. ☺


I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar