Powered By Blogger

tisdag 10 april 2012

your not alone,thogeter we stand,i´ll be by your side,you know i´ll take your hand.



Jag är bara så rädd för att släppa in någon för nära och för tidigt i mitt liv.
Jag är också rädd för vad jag skriver,om det är okej att redan skriva vad jag tänker?
Det har inte gått lång tid,men om man tycker om någon så vet man det ganska snabbt.
Men att intala sig själv att inte få tycka om någon för mycket för att man är rädd att den ska gå?
Jag vet inte,jag känner bara att mitt hjärta inte är det starkaste just nu,but i really want this.
För jag både tror och hoppas på att detta kan vara något:)
Och det är då inget jag har suttit och väntat på.
Som sagt,det har inte gått lång tid,jag ska inte säga för mycket:)

Men vad jag kan säga är att jag är väldigt glad!:)


I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar